SPORTLOOOOOOOOOOV :D

Ohyes, nu har man sportlov! Så sjukt skönt, äntligen får man sova ut!
Fast jag kommer förstås behöva gå upp lite tidigare vissa morgnar eftersom jag kommer behöva lämna hunden på dagis. Suck. Jaja, man får göra det bästa av situationen. Behöver i alla fall inte som mina syskon stå i skidbacken klockan tio och därför åka hemifrån vid nio varje dag. MUHAHAHAHAAA :D

Hade matteprov idag om någon bryr sig. Vilket ni gör vill jag bara tala om.
Det gick helt okej. Blev klar efter en halvtimme vilket gjorde mig nervös, så även om det kändes skitbra och jag klarade av alla frågor utan problem så kan jag slå vad om att jag fick fel på någon. Fast jag tittade igenom alltihop minst tjugo gånger medan jag väntade på att vi skulle få sluta. Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0